JOHANNA GREN

Avsluta meningen

Publicerad 2011-12-22 14:12:35 i Listor&Tänkande&Drömmande,

Avsluta meningen:


Jag har insett att
.. Det inte är lång tid kvar tills jag tar studenten!!
Jag lyssnar på.. allt.både i pratväg och musikväg.
Jag pratar.. för mycket och om onödiga saker haha.
Jag tycker.. att det ska bli väldigt skönt att ta studenten!
Jag avskyr känslan.. av att vara så kissnödig att man nästan spricker.
Mina bästa vänner.. är grymma.
Min första vän hette.. Viktor eller så var det Jessica..
Kärlek är något som.. jag verkligen längtar efter.
När jag borstar tänderna.. så gör jag ofta något annat samtidigt som att gå runt..
När jag lagar mat.. så tänker jag "fan va grym jag är" eller "det här ska jag bjuda på på en date"
Det sexigaste yrket är.. åh..något där man hjälper folk. Gillar dock killar i kostym..
Jag är rädd för att.. bli gammal och bitter.
Den värsta känslan är.. att vara kissnödig eller att känna att man inte räcker till.
Den bästa känslan är.. att gå på toa (haha) när man har varit kissnödig länge..
Jag är bäst på att.. komma ihåg namn och ansikten.
Jag är sämst på att..plugga i tid, njuta..
Om jag va ett djur skulle jag vara en..pingvin.
Om jag va en insekt skulle jag vara..en fluga eller en fjäril.
Om jag vore ett redskap skulle jag vara..lim så jag kunde limma ihop trasiga hjärtan..
Jag kommer alltid..att ha ett hål i mitt hjärta.
Det finaste som finns är.. kärlek och glädje.
I sommar ska jag.. jobba satan och sedan åka utomlands.
Sist jag grät.. var för några veckor sedan.
Jag kan inte låta bli..att göra mig själv till "mobbad" hemsk egenskap.
Jag kan inte..fortsätta den här listan utan att gå på toa först.
När jag vill tänka så.. gör jag det..
När jag bakar, bakar jag.. något gott men det blir sällan fint haha.
När jag vaknar på morgonen.. sätter jag på tvn och kanal 5, vakna med the voice.
Innan jag går och lägger mig..så vill jag helst ha ett städat rum, iallfall golv..
Just nu tänker jag på..vad jag ska köpa i julklapp till mormor och morfar!
Jag vill.. åka till new york och bara spendera massa pengar och köpa en snygg classy bag.



Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2011-12-29 22:52:48

"Om jag va ett djur skulle jag vara en..pingvin."



hahhaa, jag är ju pingvin!! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela