JOHANNA GREN

Nej, äre sant!?

Publicerad 2011-12-14 12:13:11 i Listor&Tänkande&Drömmande,

Har suttit och klurat lite på "saker ni inte vet om mig" och har nu kommit på några! So here you go.
Jag..
..föredrar att äta med sked, oavsätt vad det är.
..har kontollbehov när det gäller vissa saker..
..är allmänt förvirrad
..lägger ofta saker på ställen som jag sedan undrar varför jag la dom där
..gillar att gå på toa med släckt lampa (ööööööööööööh!?)
..hittade en liten bok där jag hade skrivt "små mål för året" och jag har uppfyllt nästan alla. Lycka. 
..har ex
tremt dålig koncentration och diciplin på mig själv.
..drömmer ofta om att vara någon annan i någon annan situation!
..om jag hade fått byta utseende med någon hade det varit "brooke" i oth eller "quinn" i oth.



Kommentarer

Postat av: Jennifer Sandström

Publicerad 2011-12-15 17:22:37

Svar: Hej! Vilken fin blogg du har måste jag bara säga. Jag har en 13 tums. Alldeles lagom :)

Postat av: CHIRRE

Publicerad 2011-12-16 11:38:04

jag har också dålig självdiciplin, not good!:P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela