JOHANNA GREN

30 November 2011

Publicerad 2011-11-30 15:35:41 i Me&Myself&I,

Nu står vi här, med julmånaden framför oss. 
Julskyltningen är i full gång sedan några veckor och julklappar ska införskaffas.
Jag har börjat, två stycken är inhandlade, bra för att vara mig!

Kan inte förstå att den här julen är den sista jag firar i mitt hem sedan 13 år tillbaka.
Vårt lilla radhus där det har firats så många födelsedagar,julaftonar, nyår alla filmkvällar, renoveringar. 
Jag har bott här sedan jag var typ fem år gammal och den andra januari så tar vi vårt pick och pack.
Vi flyttar inte speciellt långt men just känslan att lämna det här huset. 
Alla minnen, våra grannar. 

Men jag kan inte låta bli att känna att det ska bli skönt. 
Som jag sa till mamma här om dagen; nästa jul kommer vi ha mysigaste huset.
Det huset vi flyttar till är så mycket mysigare i allänhet, rätt gammalt men endå cosy.
Åh längtar. 

Nästa år är året med förändringar, året för att utveckalts, året att börja jakten på resan efter mig själv, att skapa mig själv, att hitta det jag tycker är kul och intressant.

Spåkulan på facebook får mig ibland att bli tårögd, den får mig att inse (haha fan va töntigt det låter)
att den har rätt. Idag fick jag det här;



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela