JOHANNA GREN

Pakeeeeeet

Publicerad 2011-11-15 19:39:40 i Shopping&Wanties&Outfit,

Jag lovade mig själv att inte internetshoppa mer på ett tag. 
Lovade även mig själv att inte shoppa mer kläder, vilket har resulterat i att jag har köpt smycken som en besatt!!
Fem ringar och fyra par örhängen,ett par skor OCH ett par svarta jeanshorts, på rea, 124 riksdaler. Kunde.inte.låta.bli.

Anyway det var inte det jag skulle berätta. Gick in på stina lee's hemsida, ljuvali.se och hittade ett fantastiskt smyckes hjärta.I lite gammaldags stil, perfekt till nyrummet mitt! Var tvungen att köpat.

Kommentarer

Postat av: Signe

Publicerad 2011-11-15 21:58:02

Åh, var handlade du?? :-) låter som du gjorde riktiga fynd :)

Postat av: Sandra

Publicerad 2011-11-18 19:22:50

fett cool :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela