JOHANNA GREN

Sittning on tha buss!

Publicerad 2011-11-18 11:47:39 i Me&Myself&I,

Sitter på bussen till Södertälje centrum och ska träffa min vän och sommarkollega Belinda! Det blir en fika tror jag! Funderar för övrigt på att börja med dagens outfit för min egen skull så jag vet vad jag har på mig om dagarna haha. Har en tendens att ha snarlika kläder varje måndag.hade kabelstickat tre måndagar i rad för en tid sen.(dock olika färger,lite koll har man väl höhö) har tidigare varit lite emot att ha dagens outfit pga att jag tycker att jag är så stor.men hey,vad gör det?vi är alla olika bara att en en gång inse det!!

Trött tjej på bilden nedan woooho!

Kommentarer

Postat av: M*

Publicerad 2011-11-18 15:36:17

Kikar in och önskar dig en trevlig helg!

Postat av: Sandra

Publicerad 2011-11-18 19:10:33

du är fin!! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela