JOHANNA GREN

TWITTER

Publicerad 2011-11-13 23:16:58 i Listor&Tänkande&Drömmande,

Twitter, denna underbara uppfinning. (I know det har funnits länge nu men endå)
Jag twittrar inte så mycket själv men jag följer en del kändisar. Okej  bara kändisar. (ja Rosanna du räknas dit!)
Det känns som att man inkrektar i deras revir. 
Haha.
Sitter och läser igenom alla tweets och småskrattar för mig själv. Dessa människor som lever i samma värld som jag, som pratar samma språk men som är på en annan nivå. 
Det känns som att man lär känna dom och ser deras "mänsklighet" just för att det är dom själva som skriver.
Och ofta. Herre jissus vilka twittrare det finns. 

Jag är iallfall kär i twitter, och min nya telefon, och instagram. Lovley.




Kommentarer

Postat av: rosanna

Publicerad 2011-11-14 08:22:28

Du är en keeendiz för mig med!!!

Postat av: Sandra

Publicerad 2011-11-14 20:08:59

Vad heteru på twitter?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela