JOHANNA GREN

DAG 2; Min dag

Publicerad 2011-10-20 16:28:57 i Listor&Tänkande&Drömmande,

Min dag so fare;
05.30 vaknade i panik och trodde att jag skulle gå till bussen om tjugo minuter, packade min väska med simgrejer för att sedan inse att det var om EN TIMME och TJUGO minuter som jag skulle gå. Kröp ur pyjamasen och in i one piecen och la mig i sängen. Sedan upp och skutta göra smoothie till frukost samt kaffe. 
Skola med matematik 2x80 minuter. Andra passet blev förkortat och vi begav oss mot simhallen.
Vattenfys. Askul och svårt på samma gång! Tillbaka till skolan för lunch, tacos mums. 
Sedan sociologi och vi fick beröm för våran redovisning. boyah.
Sedan en sjuk tågresa med mycket skratt som ledde till ont i skrattmusklerna och nu hem och dö i sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela