JOHANNA GREN

Make it short

Publicerad 2011-10-30 13:48:38 i Listor&Tänkande&Drömmande,

Jag freestylar lite och kör resten av listan såhär!


I min väska..har jag massor med olika saker,något som alltid är med är min kalender och pennskrin!

Den här veckan..har varit rätt chill, tidiga skoldagar dock massa plugg man inte har orkat ta tag i!

Vad hade jag på mig i dag?..igen? dagen har hitintills spenderats i pyjamasbyxor och munkjacka!

Mina dröm/drömmar..är just nu att ta studenten,jobba satan och sen fara iväg, hitta mig själv!

Mitt favoritminne..favoritminne från i år är nog alanya, så skönt. man kunde släppa allt.

Mitt favoritdjur..typ apa, är dom inte söta?

Detta ångrar jag..att jag inte har lagt mer energi på skolan..

Den här månaden..är snart slut, i övermorgon är det november..

Det här upprör mig..väligt mycket haha.Kommer inte på nått på rak arm..

Det här får mig att må bättre..just nu, vetskapen att jag åker till London i morgon och att jag har en telefon om väntar på mig när jag kommer hem!

Det här får mig att må dåligt..när någon mår dåligt och man inte kan hjälpa den, hjälplösheten helt enkelt..

En blogg jag följer..PT-fia!

Mina rädslor..att jag inte kommer hitta kärleken (gu vad saad de lät då haha)

Min favoritplats..LONDON.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela