JOHANNA GREN

Visste du att..

Publicerad 2011-10-23 13:08:30 i Listor&Tänkande&Drömmande,

..Jag har jättesvårt för höger och vänster och måste nästan alltid kontrollera vilken som är vilken genom att kolla på mina händer, har nämligen en liten levefläck på höger!
..Jag städar nästan alltid på kvällen/natten, i fredags kväll möblerade jag tillexempelt om i mitt rum bara sådär..
..Min mage är at the moment så svullen att det ser ut som att jag är i början på en graviditet
..Jag älskar romantiska komedier. Friends with benefits är den nya favoriten!
..Jag älskar deckarböcker och bäst är det om det finns många i en serie!
..Min nya förebild är Idol-Molly, för att hon är så sjukt cool. 
..Jag saknar mitt sommarjobb och alla människor där. (barn,ungdomar,vuxna,ordinarie personal och mina vikarebuddies)
..Jag ska byta ringsignal till; "im the only girl in the world" - Rihanna typ nu.

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2011-10-23 22:04:35

Jag har en liten levefläck på vänster pekfinger. XD som jag kollar på ibland.

Postat av: linda

Publicerad 2011-10-28 10:37:20

SKIT SNYGG! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela