JOHANNA GREN

Är tvåtusentretton året med stort Å?

Publicerad 2012-12-29 22:18:04 i Me&Myself&I,

Jag har länge funderat på att ta upp bloggandet igen. Mest för att ha någonstans att göra av med lite tankar,bilder,insperation, motivation och samtidigt få det sparat någonstans.

Nu när året börjar lida mot sitt slut och de flesta av bloggarna jag läser drar ihop en årsresumé blir jag så glad. Oavsett om jag redan har sett bilderna,läst texterna, varit med från början eller nyligen har klickat mig in så tycker jag att det är så kul. Det visar vad man faktiskt har gjort under det gångna året och det är så lätt att glömma allt man faktiskt har åstakommit, alla berg man har klättrat över både fysiskt och psykiskt, alla studer av glädje och kanske av sorg. Saker som har hänt under ett års tid som på något sätt har format oss. Saker vi upplever och personer vi möter som lämnar avtryck på ett eller annat vis. Som får oss att bli lite klokare och erfarnare. 

Jag tittar tillbaka på mitt tvåtusen tolv med glädje. Inte alla stunder,alla dagar men i det stora hela. 
Mer om det i ett eget inlägg. 
 
Jag är tillbaka. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela