JOHANNA GREN

Mitt 2012; Januari

Publicerad 2012-12-29 22:32:51 i Me&Myself&I,

Januari
 
Det första som hände i januari var att jag tillsammans med min familj lämnade vårt radhus på ena sidan hålan vi hade bott i i 12 år för att flytta till andra sidan hålan. Ett hus med Jacuzzi,bastu,braskamin,balkong med utsikt över en sjö. Eget garage och ett mysigare hem. 
Det var ingen större omställning då vi flyttade ca 700 meter.Bytte närmsta busshållplats. 

 
 
I skolan började sista gymnasieterminen med allt vad det innebär. 
Vi planerade studenten, pluggade. Och roade oss med camwow...
 
Jag bestämde mig också för att fortsätta vara mörkhårig fram till studenten..
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Caroline

Publicerad 2013-01-01 15:24:47

Sv: Ja det ska jag minsann bli :'D Den bästa versionen av mig själv.

Postat av: Elin

Publicerad 2013-01-06 13:04:25

Sv; Ja, det har jag verkligen! Hoppas du med har haft det bra :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela