JOHANNA GREN

Måndag 6 februari 2012

Publicerad 2012-02-06 19:57:35 i Me&Myself&I,

Varje dag som passerar gör att det är en dag mindre kvar av gymnasiet, en dag mindre tills vi tar studenten.
Mössan är beställd och betald, flaket och skivan
är betald, biljetterna är sålda. Jakten om the perfect dress har börjat. Huvudet går ständigt på högvarv; vad ska jag ha på min skiva? vad ska jag ha på Sofies skiva? tänk om min mössa är ful? shit jag måste bli brun till skivan och till 1 juni. ÅH nej jag borde verkligen ta tag i träningen annars kommer klänningen inte sitta bra.Vad ska jag ha för frisyr? Tänk om min mössa är ful,fel,inte passar?
Dagen med stort D närmar sig med stormsteg. 116 dagar.






Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2012-02-07 20:35:14

men våran studentskiva då!!? :O

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela