JOHANNA GREN

Måndag 30 Januari 2012

Publicerad 2012-01-30 16:09:40 i Me&Myself&I,

Hej alla glada!
Helgen har gått i ett rätt lungt tempo. Efter tacokväll i fredags så somnade jag klockan nio (hejpådigtröttatjej) skulle vara i skolan på lördagen eftersom att det vankades öppet hus. Vi hade lite drama och lite sociologi. Drog hem sen och senare åkte jag och Kirre min vän och klippte oss. Hennes blev megafint och jag vart sådär nöjd med mitt får klippa till det snart, svårt när man inte vet hur man vill ha heller. 
Vi åkte på bio sen, "new years eve" Bra film, nästan som valentines day. But still. Den hade allt.
Jobbade i söndags, hela dagen 9-21, det går halvt magsjuka på jobbet, mådde småilla när jag kom hem och vi hade kompledigt idag måndag för i lördags. Skulle ha gjort en intervju till projektarbetet men stannade hemma. Illamåendet har gått över nu iallfall. Puh.
.

Kommentarer

Postat av: Linn

Publicerad 2012-01-31 16:05:57

Var filmen bra? Eller bättre än Valentines day? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela